vv Zwanenburg 2

Zondag 2 up – date 3

Laten we eerst even beginnen met de uitslag van de laatste inhaalwedstrijd op Ookmeer  tussen ZSGO/WMS 2 en ADO’20 4 die gisteren werd gespeeld:  3 – 2. Daarmee staan alle ploegen nu op 19 gespeelde wedstrijden en hebben er nog drie te gaan. In het late najaar van 2017 verloor het tweede drie wedstrijden achter elkaar, t.w. van Bloemendaal 2, van Hoofddorp 4 en van ADO’20 4. Feestvieren op zaterdag tot in de vroege ochtenduren was toen in de resultaten duidelijk zichtbaar. Maar zoals eerder gememoreerd, is het tweede sinds eind november ongeslagen en maakt deel uit van de top vier in het huidige stand.

1. Bloemendaal 2   19 – 43

2. Zwanenburg 2    19 – 41

3. AGB 2                  19 – 39

4. ADO’20 4            19 – 39

Komende zondag ontmoeten Zwanenburg 2 (thuis) en ADO’20 4 elkaar. Vooral voor de derde periode is winst belangrijk. Bovendien is er natuurlijk een revanche gevoel bij de spelers van het tweede nadat het in de uitwedstrijd op “de Vlotter” 4 – 1 werd voor het team met de 35+ spelers.  Koploper Bloemendaal 2 treedt in Vijfhuizen aan tegen  DSOV 2 dat deze zondag niet kan toveren met 1e elftal spelers. AGB 2 gaat bij Spaarnwoude 2 op bezoek. Mijn voorspelling is, als alle koppies goed staan, voor Zwanenburg 3 punten. Ook voor Bloemendaal verwacht ik de 3 punten. AGB 2 zal geen moeite hebben met Spaarnwoude 2 dus ook 3 punten, waardoor de stand voor de eerste drie ongewijzigd zal blijven en alleen ADO’20 4 af zal haken.

Hierbij zijn de drie up – dates  “voltooid” en gaan we de ontknoping in de 2e klasse B met gepaste spanning tegemoet zien en volgen.

Over de schrijver

Arie Keuning

Reageer

Klik hier om te reageren