Vooruitblik zondag 2

Na twee knappe overwinningen na de winterstop staat het tweede nu op de derde plaats. Het is wat vertekend want directe concurrenten hebben nog een wedstrijd in te halen. Nou ja, die moeten zij dan ook nog maar zien te winnen om Zwanenburg van die derde plek af te halen. Komende zondag kan het tweede goede zaken doen als het onderaan staande Spaarnwoude 2 op de Populierenlaan op bezoek komt. Spaarnwoude 2 kroop vorig seizoen door het oog van de naald door als 9e te eindigen. Dit seizoen gaat het beduidend minder met de secundaire ploeg van onze vroegere trainer Edwin Eefting. Spaarnwoude 2 wist van de tot nu 12 gespeelde wedstrijden er maar twee te winnen en verloor al tien maal. Wordt dit een makkie voor Zwanenburg 2? Ik denk van niet. Van enige onderschatting mag zo wie zo geen sprake zijn want ik weet nog dat bij de openingswedstrijd van vorig seizoen Spaarnwoude, tegen alle verhoudingen in, er wel met de 3 punten vandoor ging. Volgens de statistieken mag het geen probleem zijn en het is te hopen dat het tweede dat ook waar maakt. Voorafgaand aan de wedstrijd van het 1e om 11.00 uur: Zwanenburg 2 – Spaarnwoude 2.