De Vooruitblik

Na twee inhaalweekenden weer een volledig programma. Van de afgelopen wedstrijden is Zwanenburg niet echt wijzer geworden. De wedstrijd van de Meer tegen Real Sranang is afgelast op 24 februari en het is de vraag wat er komend weekend gaat gebeuren. Gaan we Real Sranang nog terugzien dit seizoen of haalt men de ploeg uit de competitie. De relatie tussen de trainer en de spelers zou zo slecht zijn dat een grote groep spelers niet meer in actie wil komen. Als de ploeg uit de competitie gaat is dat in dubbel opzicht voor Zwanenburg een voordeel. Ten eerste is het direct de 1e degradant en daarnaast hebben heel veel concurrenten 6 punten weten te vergaren tegen deze ploeg en wij hebben er een keer van verloren. Het zou voor Zwanenburg dus voordelig worden. Verder krijgen de ploegen in de top elkaar steeds meer in het vizier. DCG,HBC en IVV zijn dus nog steeds in een hevig gevecht om het kampioenschap en er is nog niets beslist. Ook het komend weekend gaan de koplopers gewoon weer voor de 3 punten al krijgt IVV het lastig in Amstelveen en voorspel ik daar een gelijkspel. Ook Zwanenburg heeft weer een grote kans om punten te behalen. Als de ploeg in de flow van de Midwestcup blijft moet het team gewoon in de 3e klasse kunnen blijven en is er kwaliteit genoeg.
Nu nog de cijfers en dan op naar zondag
De uitslagen van afgelopen weekend en de week van 24 februari waren:

De uitslagen op een rijtje:
Inhaalprogramma 3 maart
IVV – HBC 1-1
VSV – VVH/ Velserbroek 1-0
Inhaalprogramma 24 februari
Bloemendaal – Ouderkerk 4-1
HBC – DCG 3-2
Diemen – VVH/Velserbroek1-1
IVV – Alliance’22 3-0
De Meer – Real Sranang afg.
Sp. Martinus – VSV 1-0
ZSGOWMS – Zwanenburg 3-1

Het komend weekend zijn er dus de volgende wedstrijden in de 3e klasse C en de voorspellingen zijn.
Bloemendaal – DCG 2
Ouderkerk – VVH/Velserbroek 3
Diemen – HBC 2
Sp. Martinus – IVV 3
VSV – Alliance ’22 2
ZSGOWMS – Real Sranang 1
Zwanenburg – de Meer 1

Aanstaande zondag dus een thuiswedstrijd en de pupil van de week is: Joshua Schoutsen.
We hopen dat hij een leuke middag heeft en het voorbeeld van de vorige pupil kan volgen en Zwanenburg naar 3 punten kan leiden.
De wedstrijd begint om 14.00 en de scheidsrechter is dhr. C. Peetoom.
Wij zien u allen graag zondag op ons sportpark aan de Populierenkaan ……..Tot ziens