De vooruitblik voor 8 april

Het weekend van 25 maart gaf wel een bijna 100 % score voor uw analist, maar jammer genoeg was die ene uitglijder nou net de uitslag van de onze eigen wedstrijd. De topper tegen NFC had wel meer voor ons mogen opleveren, maar helaas was het geluk er niet helemaal bij onze aanvallers. En dus werd het een gelijkspel na een heerlijke en spannende wedstrijd.

De andere wedstrijden leverden dus niet veel verrassingen op en eigenlijk alleen maar monsteruitslagen en ingecalculeerde overwinningen. De eerste wedstrijd op de lijst was HBC – MMO. HBC had geen kind aan de ploeg uit Hoogmade en stuurde de bezoekers met een 5-0 nederlaag terug naar huis. Onze Gezellen deed ook goed zijn best en gaf DSK voetballes en ook een afstraffing voor een avondje “stappen”. Het werd 6-2 in Haarlem Noord. DSS heeft ook goede zaken gedaan en versloeg BSM met 6-1. Dat is dus ook niet verkeerd. Ook de laatste wedstrijd tussen Terrasvogels en DIO bracht dezelfde score op het bord. Ook hier 6-1 voor de thuisploeg.

De nieuwe speelronde van zondag 8 april gaat ook niet echt spannend worden. DSK krijgt DSS op bezoek en dat zal opnieuw een nederlaag worden voor de mannen aan de Prins Bernhardlaan. BSM krijgt bezoek van NFC en ook dat mag geen grote verrassingen geven en dus de punten voor NFC. HBC gaat op bezoek bij het zwalkende RCH en dat levert ons ook geen voordeel op voor de stand op de ranglijst. Winst voor HBC. Dan nog een tweetal wedstrijden waar wat meer spanning bij zal zijn. Onze Gezellen krijgt bezoek van Terrasvogels. Beide ploegen zijn tot vreemde dingen in staat en dus gok ik op een gelijkspel. Ook de wedstrijd tussen MMO en Waterloo zet ik op een gelijkspel.

Ten slotte dan onze eigen wedstrijd. Deze keer gaan we op bezoek bij DIO. Dat mag geen probleem worden. De heenwedstrijd eindigde in een 4-0 overwinning voor onze boys en de resultaten van DIO in de afgelopen periode zijn ook niet echt spectaculair. Dus gaan we de punten meenemen uit Schalkwijk. De wedstrijd begint om 14.00 uur en staat onder leiding van dhr. J van der Woude.

Kort maar krachtig….Zondag lekker weer en een leuke wedstrijd.