De Vooruitblik 10 …… Een pittige wedstrijd

In speelronde 11 kwam Zwanenburg niet op het veld, daar er door omstandigheden uitstel was gevraagd voor de wedstrijd tegen RCH.

Dus geen terugblik op het resultaat.

Natuurlijk was het wel een weekend met  een absolute topper. VSV kreeg op eigen veld bezoek van Sp. Martinus en de goed draaiende ploeg uit Santpoort wist wederom te tonen dat het dit jaar voor hun echt een doelstelling is om hoog te eindigen of zelfs promotie af te dwingen naar de 2e klasse. VSV won deze ”kraker” met 2-1 en staat nu in punten gelijk op plek 1 samen Sp. Martinus en ZSGOWMS. Alleen heeft VSV een wedstrijd meer gespeeld.

Ook ZSGOWMS is weer gewoon doorgegaan  met winnen en daarnaast blijft Purmerend het verrassend goed doen. De andere sterke ploeg is Swift en deze club staat op plek 4.

Onderin haalde RKDES uit tegen Spaarnwoude en dat maakt dat er vanaf plek 6 tot 11 nu zes ploegen heel dicht bij elkaar staan met heel kleine verschillen van maar 3 punten of  1 gewonnen wedstrijd.

Alle uitslagen waren:

Purmerend – Alliance’22  3-2

RCH – Zwanenburg afg. naar 10 maart

Swift – Aalsmeer 2-1

RKDES – Spaarnwoude 6-1

VSV – Sp. Martinus  2-1

ZSGOWMS – Nieuw West 2-0

Het komend weekend is er een vrij makkelijk te voorspellen programma. Voor Zwanenburg is er echter een hele moeilijke wedstrijd  tegen het al eerder genoemde VSV. Dat wordt zeer zeker een pittige wedstrijd en het is te hopen dat de tactiek en instelling zondag goed is en we geen enorme tik krijgen. Maar moeilijk gaat het zeker worden.

Op donderdag 10 maart speelt Zwanenburg dan de inhaalwedstrijd tegen RCH.

Deze wedstrijd begint om 20.30 uur en de scheidsrechter is Ton Mes.

Het complete programma voor speelronde 12 en de voorspelling is:

Aalsmeer – ZSGOWMS  -2

Alliance’22 – RCH  -1

Nieuw West – RKDES -1

Purmerend – Ilpendam -1

Spaarnwoude – Sp. Martinus -2

Zwanenburg – VSV -2

De  wedstrijd tegen VSV begint zondag om 14.00 uur en de scheidsrechter is Robin Petitjean.

Ook hebben we een pupil van de week. Dat is deze keer Kevin Liu van de JO 10/2.

Fijne zondag en veel voetbalvreugde.