Nieuwsbrief in een nieuw jasje

Vanmiddag is de eerste nieuwsbrief van dit seizoen verstuurd. De nieuwsbrief heeft een nieuwe, frisse look & feel. Vanaf dit seizoen ontvang je maandelijks deze nieuwsbrief met daarin het belangrijkste nieuws vanuit de club en over de club. Informatie over uiteraard voetbal, maar ook over onze evenementen en overige zaken die van belang zijn om te weten.

De nieuwsbrief is hier terug te lezen.

De nieuwsbrief wordt verzorgd door Linda Sluis, Bas Bertelkamp en Dirk Jan Lassing. Linda is nieuw bij de club. Haar dochter speelt sinds dit seizoen in de JO10-5. En Bas doet sinds vorig jaar al heel veel voor de club op het gebied van de website, Facebook en Instagram. Hij heeft ook voor de club een prachtig scherm ontwikkeld achter de bar. We noemen het het McDonalds-scherm. Als je besteld hebt, kun je op het scherm zien wanneer je bestelling klaar is.

Het bestuur is uiteraard erg blij met deze ontwikkelingen.