Aanmelden verenigingstaak

Het uitgangspunt is simpel. Ieder lid zal een verenigingstaak uitvoeren,  of, indien er om welke reden dan ook geen verenigingstaak kan worden uitgevoerd, een afkoop voor deze verenigingstaak betalen van € 75,00. Om de uitvoering van deze verenigingstaak te waarborgen zal er in eerste instantie een borg van € 75,00 gelijktijdig met de contributienota worden geïncasseerd. Deze borg kan vervolgens terugverdiend worden door het uitvoeren van verenigingswerk.

Meer informatie over de verenigingstaak vind je op de pagina ‘Taken en functies verenigingswerk‘. Daar staat per taak en functie aangegeven hoe het werkt. De trainers en teammanagers voeren vanzelfsprekend al een taak uit en vullen op die manier hun taak in.

De kantine moet draaiende gehouden worden door onze leden. Door het draaien van een kantinedienst kun je de borg terug verdienen. Drie keer een dagdeel in de kantine helpen en je hebt je € 75,00 terug!

Je kunt je voorkeuren voor je uit te voeren taak via de app ‘Voetbal.nl’ aangeven. Hoe dat werkt staat uitgebreid hier beschreven. Of vul onderstaand formulier in. Voor vragen kun je altijd een mailtje sturen naar vrijwilligers@vvzwanenburg.nl.